מתנה חודשית מפנקת - צמיד לורן בקניה מעל 300 ₪

הנחות מטורפות 50% עד 70% הנחה על כל האתר

משלוח חינם בקניה מעל 150 ₪

0
מוצר התווסף לעגלה
    יש לך פריטים בעגלת הקניות
    סה”כ

    מדיניות ביטול עסקות והחלפות

    1. החלפות

    1.1. ניתן לבצע החלפת מוצר תוך 14 יום מיום קבלתו המשלוח בצירוף חשבונית / קבלה או פתק החלפה ובלבד שהמוצר שלם, ללא פגם, באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.

    1.2. מוצרים שנרכשו במבצע או בקטגוריית Sale ניתן להחליפם תוך שבוע מיום קבלתם כאשר שווי ההחלפה יהיה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בפועל בעת הרכישה ו/או כפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המלא של המוצר.

    1.3. על מנת להחליף / להחזיר את המוצר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב: 050-9191198 ואחר כך לשלוח אותו אלינו בחזרה בדואר רשום "לכבוד פפושקה, שד' בן גוריון 38, חולון מיקוד 58670" בצירוף פרטי התקשרות שלך הכוללים את שמך, טלפון וכתובת חזרה למשלוח הפריט החדש. 

    1.4. פפושקה תיצור עמך קשר לאחר קבלת המשלוח ותעדכן אותך בהמשך טיפול.

    1.5. ניתן לבצע החלפה למוצר אחר שבאתר שמחירו באתר אינו עולה על מחיר הרכישה של המוצר המקורי. לא יתקבלו החזרים כספיים במקרה זה ככל שהמוצר החלופי זול יותר. ככל שתבקש להחליף למוצר יקר יותר, יהא עליך להשלים את ההפרש הכספי באמצעות הליך תשלום שניזום באמצעות האתר.

    1.6. המוצר שאליו תרצה להחליף ישלח אליך בחזרה בדואר רשום ללא תוספת תשלום, במידה ותרצה לקבל את הפריט באמצעות שליח עד הבית יש להוסיף דמי משלוח בהתאם למחירוננו.

    1.7. ההחלפה הינה חד פעמית ולא תתאפשר החלפה נוספת על מוצר שכבר הוחלף.

    1.8. פריט שהוזמן על פי התאמה אישית לא ניתן להחליף.

    1.9. לא תתאפשר החלפה עבור מוצרים שניתנו במתנה ולא שולמה בגינו תמורה כספית.

     

    1. מדיניות ביטול עיסקות 

    2.1. לקוח הרוכש מעמנו מוצרים באמצעות האתר רשאי לפי חוק הגנת הצרכן לבטל את עסקת הרכישה תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר.

    2.2. הביטול יכול להתבצע באמצעות מתן הודעה מתאימה באמצעות אחד מממשקי אתר האינטרנט שלנו, המיועד לשם יצירת קשר עמנו או לשם מתן הודעת ביטול.

    2.3. אם הלקוח מבטל את העסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה למצגים שנמסרו לו על ידנו, או עקב הפרה של המוסכם בין הצדדים על ידנו, על הלקוח להחזיר על חשבונו את המוצר לכתובתנו על כל חלקיו וזאת ככל הניתן באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה, כמו כן, עליך להחזיר במסגרת אותו משלוח גם כל מתנה שקיבלת מעמנו בהקשר לעסקה המבוטלת. כתובתנו: פפושקה, שדרות בן גוריון 38, חולון, מיקוד 58670.

    2.4. במקרה שהלקוח ביטל את העסקה על פי זכותו על פי חוק ובהתאם להוראותיו, אנו נשיב לו את דמי רכישת המוצר, ככל הניתן תוך 7 ימי עסקים מיום שהמוצר הגיע לידנו. אם הביטול נעשה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה למצגים שנמסרו לו על ידנו, או עקב הפרה של המוסכם בין הצדדים, אנו נהיה רשאים לקזז מדמי הרכישה דמי ביטול בסך של 5% מסכום זה או עד 100 ₪, לפי הנמוך שביניהם. 

    2.5. יובהר, כי ללקוח אין זכות מוקנית לבטל, שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה למצגים שנמסרו לו על ידנו, רכישת מוצרים שהותאמו במיוחד עבור הלקוח כגון: מוצרים שעוצבו על פי בקשת הלקוח, מוצרים שבוצעה בהם חריטה, מוצרים ששונו מידותיהם, הרכבם או צבעם לבקשת הלקוח.

    2.6. אין בכל האמור לעיל, כדי לגרוע מזכותנו לתבוע את נזקינו בשל הפחתת ערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו של המוצר בעטיו של הלקוח או בשל ביטול העסקה. 

    2.7. אין במדיניות זו כדי לגרוע מזכויות הלקוח או מזכויותינו על פי כל חוק ודין.

    2.8. במקרה שהלקוח ביטל את העסקה על פי זכותו על פי הדין ובהתאם לתנאים אלו, אנו נשיב לו את דמי רכישת המוצרים כנגד החזרת המוצרים ללא פגם ולפי הוראותינו. השבת הכספים תעשה ככל הניתן באמצעות ספק שירותי האשראי שבו בוצע התשלום לנו.

    2.9. מוצרים שנמסרו לך כמתנה על ידי פפושקה או שלא שילמת בעבורם לנו, לא יינתן החזר כספי כלשהו בעבור ביטול אספקתם.

    2.10. יובהר, כי לא יינתן החזר או זיכוי כלשהו בגין דמי המשלוח ששולמו על ידך, בכל סוג של ביטול העסקה.

    2.11. לא ניתן לבטל הזמנת כרטיס גיפט קארד מעת שנשלחה אל הלקוח.

    2.12. מי שזכה לקבל כרטיס גיפט קארד מאת לקוח של פפושקה, אינו רשאי לבטל בשם הלקוח את הזמנת הכרטיס.