מתנה חודשית מפנקת - צמיד קארן בקניה מעל 300 ₪

הנחות מטורפות - 30% עד 70% הנחה על כל האתר

משלוח חינם בקניה מעל 150 ₪

0
מוצר התווסף לעגלה
    יש לך פריטים בעגלת הקניות
    סה”כ

     

    ריכזנו עבורך מספר שאלות נפוצות, במידה ויש לך שאלה נוספת את תמיד מוזמנת ליצור עימנו קשר בטלפון 050-9191198  או במייל info@fafushka.co.il

    איך תשמרי על התכשיט לאורך זמן?

    בכדי לשמור על התכשיטים לטווח ארוך:

    • יש להימנע מלענוד את התכשיט בעת פעילות גופנית.
    • כמו כן יש להימנע ממגע של התכשיט עם מוצרי טיפוח כגון קרמים, בשמים, שמנים וכד', חומרי ניקוי, מקלחת, ים, בריכה ופעילות גופנית.
    • מומלץ לאחסן את התכשיט בקופסת תכשיטים בפרט תכשיטי כסף / ציפוי כסף וזאת בכדי למנוע התחמצנות.
    • מומלץ לאחסן את התכשיט במקום יבש ולא בחדר האמבטיה, שכן לחות מוגברת עלולה להזיק לו.

    האם יש אחריות על התכשיטים?

    תכשיטי פפושקה מעוצבים בעבודת יד באיכות גבוהה ובאופן מקצועי תוך תשומת לב לפרטים הקטנים.

    • האחריות על ציפוי התכשיט הינה לתקופה של שנה ממועד הרכישה ובלבד שנשמר לפי המלצותינו (בכל פניה בתקופת האחריות יש להציג חשבונית קניה / תעודת אחריות). אם בכל זאת נפגם ציפוי התכשיט במהלך תקופת האחריות, נשמח לצפות אותו ללא עלות. לאחר תקופה של שנה במידה ויהיה צורך בציפוי התכשיט יש לנו שירות לתיקוני תכשיטים, ולפנים משורת הדין, אנו מבצעים תיקונים מסוימים כנגד תשלום סמלי לפי מדיניותנו מעת לעת.
    • האחריות הינה לתקינות התכשיט אך אינה כוללת בלאי טבע, אובדן הפריט, או חלק ממנו, שימוש לא סביר, שבר לאחר משלוח המוצר, קרע או שריטה באמצע השרשרת/הצמיד.
    • האחריות על חוליות וסוגרים הינם לתקופה של שנתיים מיום הקניה.

    האם יש שירות תיקונים?

    כמובן שיש 😊

    שירות תיקונים חל בכל תקופת האחריות במשך שנה מיום הרכישה.

    אז איך עושים את זה? מאוד פשוט;

    • ראשית אנא צרי עימנו קשר טלפוני ב: 050-9191198 .
    • את הפריט אנא שילחי אלינו בדואר רשום בצירוף סיבת הפניה, שם מלא, טלפון וכתובת חזרה למשלוח.
    • עם קבלת הפריט נשמח לתקן אותו עבורך בהקדם האפשרי ולהחזיר לך אותו בדואר רשום.
    • באם נדרש תיקון מעבר לתקופת האחריות יתכן כי תהיה עלות סימלית, אנו ניידע אותך טרם ביצוע התיקון ונקבל את אישורך בהתאם למדיניותנו מעת לעת.

    מימה עשויים התכשיטים?

    התכשיטים שלנו עשויים ממגוון רחב של חומרים כגון; כסף 925, גולדפילד 14K , רודיום, ציפוי זהב 14K בעובי 2 מיקרון ללא ניקל, ציפוי זהב 24K וציפוי כסף לצד אבני חן חצי יקרות, עורות, פרספקס, עץ, פורמייקה, אמייל ומתכות.

    ציפוי המתכות שלנו נעשים במפעלים בישראל ברמת גימור גבוהה ואיכותית מאוד.

    כל מתלי העגילים התלויים שלנו עשויים מציפוי זהב 14K בעובי 2 מיקרון, ללא ניקל או כסף 925.

    האם השליח מתקשר כדי לתאם את הגעתו?

    בוודאי, במידה והזמנת משלוח עם שליח הוא יתקשר אליך כדי לוודא שאת נמצאת לפני הגעתו. השליחים עובדים בין השעות 17:00 – 08:00 ולכן יש להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

    ביצעתי הזמנה וקיבלתי מס' מעקב, כיצד אני יכולה לעקוב אחר המשלוח?

    במידה והזמנת משלוח דרך דואר ישראל תוכלי לעקוב אחר המשלוח בלינק הבא:

     https://bit.ly/2nXm0Rp

    יש להזין את מס' המעקב ואז תראי את סטטוס המשלוח.

    במידה והזמנת משלוח עם שליח וברצונך לברר מה סטטוס ההזמנה אנא פני לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-9191198 או שלחי הודעת וואטסאפ. כמו כן ניתן לפנות אלינו במייל info@fafushka.co.il  ואנו נשמח לתת שירות ומענה.

    מהי עלות המשלוח וזמן אספקתו?

    ההזמנה יוצאת מהסטודיו עד 4 ימי עסקים מיום הרכישה.

    ניתן לאסוף את ההזמנה באופן עצמאי מהסטודיו בחולון.

    • ברכישה עד 150 ₪ - עלות משלוח 15 ₪ בדואר רשום, אספקה עד 10 ימי עסקים ובכפוף לשירות דואר ישראל או שליח עד הבית בעלות של 35 ₪ תוך 4 ימי עסקים*. שימו ♥: המשלוחים מתבצעים בד"כ בין השעות 08:00-17:00 ולכן מומלץ לתת כתובת בה אתם נמצאים בשעות היום וטלפון נייד לצורך תיאום הגעת השליח.
    • ברכישה מעל 150 ₪ - דואר רשום חינם, אספקה עד 10 ימי עסקים ובכפוף לשירות דואר ישראל או שליח עד הבית בעלות מוזלת של 30 ₪ תוך 4 ימי עסקים*. שימו ♥: המשלוחים מתבצעים בד"כ בין השעות 08:00-17:00 ולכן מומלץ לתת כתובת בה אתם נמצאים בשעות היום וטלפון נייד לצורך תיאום הגעת השליח.
    • ברכישה מעל 350 ₪ - שליח חינם עד בית הלקוח תוך 4 ימי עסקים*. שימו ♥: המשלוחים מתבצעים בד"כ בין השעות 08:00-17:00 ולכן מומלץ לתת כתובת בה אתם נמצאים בשעות היום וטלפון נייד לצורך תיאום הגעת השליח או דואר רשום חינם אספקה עד 10 ימי עסקים ובכפוף לשירות דואר ישראל.

    * בערים מרכזיות עד 4 ימי עסקים וליעדים מרוחקים כגון קיבוצים, יהודה ושומרון, דרומית לב"ש + יישובי העוטף, אילת והערבה, צפון ים המלח, מעבר לקו הירוק ולאזור רמת הגולן ייתכנו עיכובים בהגעת השליח. לאזורים אלו המשלוח יגיע עד 8 ימי עסקים.

    האם ניתן לקבל החזר כספי?

    באם קיבלת את המוצר ואינך מרוצה תוכלי לבטל את העסקה (למעט פריטים שבוצעה בהם התאמה אישית, מוצרים שעוצבו לפי בקשת הלקוח, מוצרים שבוצעה בהם חריטה, מוצרים ששונו מידותיהם, הרכבם או צבעם לפי בקשת הלקוח) תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר ולקבל את כספך בחזרה לפי חוק הגנת הצרכן.

    לצורך ביטול עסקה אנא צרי עמנו קשר בשירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-9191198  או ע"י מתן הודעה באמצעות אחד ממשקי אתר האינטרנט שלנו.

    את המוצר עליך להחזיר לכתובתנו ללא פגם, באריזתו המקורית ככל שניתן ובצירוף חשבונית הקניה. נא לצרף פרטי התקשרות שלך הכוללים שם מלא וטלפון ע"מ שנוכל ליצור עמך קשר. 

    כתובתנו למשלוח:
    פפושקה
    שד' בן גוריון 38
    חולון
    מיקוד 58670

    אנו נשיב לך את כספך ככל הניתן באמצעות ספק שירותי האשראי שבו בוצע התשלום לנו.

    פפושקה שומרת לעצמה את הזכות להפחית 5% או עד 100 ₪, הנמוך מבניהם, מעלות התכשיט בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

    ההחזר הכספי יבוצע ככל הניתן תוך 7 ימי עסקים מיום שהמוצר הגיע אלינו.

    לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.

    כיצד המשלוח נארז?

    התכשיט מגיע בקופסת אריזה מהודרת עם סרט מתנה בתוך שקית ממותגת ומתוכה מבצבץ נייר משי. השקית נכנסת למעטפה מרופדת ע"מ לשמור על התכשיט בעת המשלוח.

    כיצד אקבל את המשלוח?

    באם הזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה תגיע. והיא תמתין לך בסניף הדואר הקרוב לביתך.

    באם הזמנת משלוח עם שליח, השליח יספק את המשלוח לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. השליח יתקשר לוודא שאת נמצאת לפני שיגיע.

     איך אני יכולה להחליף / להחזיר תכשיט שהזמנתי דרך האתר?

    • במידה ואת מעוניינת להחליף / להחזיר את התכשיט אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-9191198 .
    • ניתן להחליף / להחזיר את התכשיט עד 14 יום מיום קבלת המשלוח בצירוף חשבונית / פתק החלפה.
    • בכדי להחליף את התכשיט אנא וודאי כי לא נעשה בו שימוש.
    • את התכשיט יש לשלוח בדואר רשום כשהוא ארוז ככל שניתן באריזתו המקורית בצירוף חשבונית או פתק החלפה עם פרטי ההתקשרות שלך הכוללים שם מלא, טלפון, כתובת למשלוח חזרה באם רלוונטי, וסיבת הפניה.

    כתובתנו למשלוח:
    פפושקה
    שד' בן גוריון 38
    חולון
    מיקוד 58670

    אנו ניצור עמך קשר עם קבלת התכשיט ונעדכן בהמשך טיפול.

    • הפריט החדש שבחרת ישלח אליך בדואר רשום ללא תוספת תשלום.
    • זיכוי כספי יינתן עד 7 ימי עסקים מיום קבלת הפריט חזרה אלינו בקיזוז 5% דמי ביטול או 100 ₪ הנמוך מבניהם. לא כולל דמי המשלוח במידה ונגבו.
    • פריט שנרכש במבצע ניתן להחליף תוך שבוע מיום קבלתו.

    האם ניתן להזמין משלוח לחו"ל?

    בוודאי 😊 

     למידע נוסף אנא צרי עמנו קשר במייל: info@fafushka.co.il או בטלפון 050-9191198 .